ترویج قرآن گرافی در شبکه های اجتماعی/ آثار قرآنی به گوگل پلاس آمدند

منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

تامل برانگیز

از الف تا ی برای تو

women

ترنم باران

هم نگاران

آهنگ

جشنواره ملی شعر الغدیر

تکه های دل

انجمن شعر دزفول

مرکز محافل و جشنواره ها حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

کانون ادبیات داستانی دزفول

متیل

اخبار داستان

ادبیات

ققنوس خاکستری

خبر گذاری کتاب ایران

آیا مرجع مسابقات

فراخوان

فستیوال نیوز

فدک

کلمات عاشقانه ی خدا

قرآن و زندگی زیبای ما

پروانگی

مزرعه ی سبز

معاونت قرآن و عترت

ام الکتاب

داستان های قرآنی

شهر رمضان وبلاگ جامع قرآنی

اشعار قرآنی

وبلاگ قرآنی

وبلاگ قرآنی بینات

وبلاگ قرآنی کلام وحی

وبلاگ مذهبی قرآن پروژه

وبلاگ قرآنی ازشفت

وبلاگ قرآنی دانشگاه اصفهان

وبلاگ قرآنی اشراق

بزرگترین وبلاگ قرآنی

وبلاگ قرآنی افرا

قرآن بهار دل ها

وبلاگ قرآنی ریاحین

معرفی وبلاگ ها و وب سایت های قرآنی

هجدمین دوره ی سراسر مسابقات قرآن و عترت

دانلود رایگان نورالجنان

تحقیقات علوم و قرآن و حدیث

معجزات علمی قرآن

حضور قلب در نماز

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 323
بازدید هفته : 458
بازدید ماه : 766
بازدید کل : 78876
تعداد مطالب : 236
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1


فال انبیاء

فال انبیاء

نیت کنید و اشاره فرمایید

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

الفبای عترت


لوگوی دوستان



ترویج قرآن گرافی در شبکه های اجتماعی/ آثار قرآنی به گوگل پلاس آمدند

سه شنبه 27 خرداد 1393

این روزها شبکه اجتماعی گوگل پلاس به همت یک ایرانی شاهد انتشار طراحی های قرآنی است که ذیل آن آیات قرآن با عکس و طرح هایی متناسب با مضمون آیه به مخاطب ارائه می شود.

شود.

ترویج قرآن گرافی در شبکه های اجتماعی/ آثار قرآنی به گوگل پلاس آمدند

مهدی افضل زاده، هنرمند نقاش و قرآن پژوه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پروژه قرآن گرافی خود که بیشتر در شبکه های اجتماعی چون گوگل پلاس منتشر می شود، توضیح داد: این کار ۶ ماهی است که شروع شده و قصد داریم با قدرت به آن ادامه دهیم تا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضعف حضور کلام وحی را جبران کنیم.

وی افزود: متاسفانه در فضای مجازی و به ویژه در شبکه های اجتماعی آنطور که باید و شاید شمایل ها و اشکال قرآنی وجود ندارد و یا اگر هم هست کم و یا بی کیفیت است به همین دلیل یک سری آثار با تم و موضوع قرآنی طراحی و اجرا و در فضای مجازی منتشر کردم.

این هنرمند نقاش از گوگل پلاس به عنوان مرکز پخش و انتشار این آثار یاد کرد و ادامه داد: برای اولین بار این آثار را در گوگل پلاس منتشر کردیم و منتظر بازخورد آنها بودیم که با توجه به بازخوردشان کار را ادامه دهیم. تعداد لینک ها و لایک هایی که این آثار می گیرد هر روز افزوده می شود و با توجه به این موضوع ما هم در کارمان دلگرم تر شدیم.

قرآن گوگل شبکه اجتماعی شبکه

وی در مورد چرایی روند تولید این آثار گفت: من طراح گرفیک نیستم بلکه یک نقاش هستم. شاید آشنایی من با یکی از شبکه های اجتماعی قوی به نام" تابلر" که در ایران کمتر شناخته شده است باعث شد که این کارها را انجام دهم.

قرآن گوگل شبکه اجتماعی شبکه

افضل زاده ادامه داد: انگیزه اصلی من ترویج قرآن در فضاهای عمومی است. همه ما زیبایی کلام الله را دید ه ایم ولی من احساس کردم که این زیبایی به خاطر کم بودن تلاوت های مجلسی زیبا به مردم چشانده نشده است پس دست به کار شدم تا از طریق آنچیزی که بلد هستم کلام وحی را بیشتر به مردم بشناسانم.

قرآن گوگل شبکه اجتماعی شبکه

وی در مورد چگونگی تولید این آثار توضیح داد: بخشی از قرآن که زیبایی خاص خود را داشت و جذابیت های بصری نیز همراهش بود انتخاب کرده و آن را در طرح و یا عکسی متناسب با آن قرار می دهم.

قرآن گوگل شبکه اجتماعی شبکه

این هنرمند نقاش با تلفیقی خواندن این آثار در پایان سخنان خود گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ اثر تولید کرده ام. به اقتضای زمان و با توجه به آیه ای که انتخاب می کنم به دنبال طرح مناسب با آن می گردم تا کار را کامل کنم هرچند کار برنامه ریزی خاصی ندارد و بسته به حال و هوای شخصی من تولید می شود ولی تمام سعیم این است که اثاری خلق کنم که فاخر باشند.

منبع خبر در مهر | خلاصه خبر



نظرات شما عزیزان:

بیست
ساعت18:38---14 دی 1393
very good

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط نگار رحم خدا در ساعت 19:34



درباره



هدف از این وبلاگ ایجاد فضایی روح انگیز و قرآنی وزمینه ای برای ترویج و توسعه و گسترش کتاب خدا


مطالب پیشین

زیباتر از اینم مگه می شه
مهر پدری
مادر قهرمان
سال نو مبارک
انگار که پاییزم
حریم من
ذات
مهمان امام حسین (ع)
سختی ها
نشانه هایی از قدرت خدا
من کیستم؟
به نام خدا
آیا؟
بگو یا ابوالفضل
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
رابطه
یتیم
عید غدیر مبارک
مسابقه ی بزرگ غدیر
خطبه ی غدیر




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by alefbayeetrat